Walking on a dream

Helloo,
meitsi kirjottelee täält Super Bowlin äärestä. Yritän tajuu tota lajii, mut tosi vaikeeta ilman vieressä istuvaa isiä, joka selittäis mulle mitä tapahtuu :D Noi pelaajat on kyllä aika mahtavan kokosia! Vois harkita jenkkifudiksen alottamista kun siinä saa näköjään olla ikuisella bulkilla. Hmm...

Mulla on jälleen ihanista ihanin viikonloppu takana! Perjantaina mentiin mun host daddyn siskon luo juhlimaan kiinalaista uutta vuotta. Minä ja Josephin siskon mies oltiin ainoat "ei korealaiset", joten välillä oli vähän vaikeuksia keep up with the conversation, kun keskustelut käänty koreankielisiksi. Kyllä meille onneksi käännettiin samantien mistä puhuttiin. Syötiin hyviä korealaisia ruokia ja ihania hedelmiä jälkkäriksi. Koitin myös tajuta telkkarista tullutta krikettiä, jota kaikki miehet katsoivat isossa rivissä monella eri sohvalla! Mut oikeesti, siinä lajissa ei vaan oo mitään järkeä (jopa vähemmän älyä siinä lajissa kun tässä jenkkifudiksessa...!) Nojoo, kriketissä on useita baseball-juttuja, mut rugby, siitä mä en oikeesti ymmärrä yhtään mitään !!

Lauantain vietin vaan to do-listaa hoitamalla. Siivosin mm. huoneen ja järjestin jotain juttuja uudestaan. Kävin vetämässä tosi kovan treenin iltapäivästä, ja mulla oli oikeesti vaikeuksia päästä salilta kotiin, kun jalat tärisi vielä autoa ajaessa! Kotona mua odotti korealainen sushi ja leffailta! Katottiin Thor 2, ja tykkäsin ! Oon ehkä vähän rakastunut Chris Hemsworthiin, joka by the way on aussi! <3

http://clubtukinews.com/wp-content/uploads/2012/05/Chris-Hemsworth-Biography-5.jpg
What's there not to like? (kuva)

Eilen heräsin aikasin, vedin maitorahkat napaan ja hyppäsin bussiin (ja junaan ja toiseen bussiin) suuntana Gold Coast ja Broadbeach! Vähän jännitti lähtiessä millanen päivä tulee, koska Brisbanen päällä oli ihan mustia pilviä... Onneks Gold Coastilla niistä ei ollut tietoakaan, vaan aurinko paistoi taivaan täydeltä! Olin siellä ajoissa, joten päätin tehä pienen lenkin eka rantaviivaa pitkin.

Ready for some surfing
Sitten kokoonnuttiin Kurrawa Surf Clubin edessä, rash shirt päälle ja lauta kainaloon ja veteen! Mahtava parituntisen jälkeen ei ois halunnut lähteä, joten kai se on viikon päästä Byronilla vuokrattava lauta tunniksi-pariksi ja lähettävä kesyttämään aaltoja. Surffaukseen jää vähän ehkä koukkuun...
Eiliselle sattu ihan täydelliset surffiaallot!
Surffitunnin jälkeen suunnittelin Surfers Paradiseen suuntaamista, ja päätin reippaana kävellä vajaan 4km matkan -rantaa pitkin kävellen! Ja oi että mitkä maisemat! Surfersin lähenemisen huomasi kyllä ajoissa siitä, että koko ajan tuli vastaan enemmän ja enemmän rantapäivästä nauttivia ihmisiä. Kuuluisien porttien tullessa kohdalle väkimäärä oli jo ahdistavan suuri!



Näyttää photoshopatulta, mutta uskokaa tai älkää, tää kuva on originaali mun puhelimesta

Surfers lähestyy...

Portin alitse ja shoppailemaan Surfersille. Mukaan tarttu yks Billabongin ja kaks Ripcurlin toppia, sekä crop top ja koru ICE:sta. Eli ei hätää äiti, en tuhlannut liikoja ;)


Tourist enough still to take this kinda picture every time I go there haha
Mun tyyli alkaa mennä enemmän ja enemmän tohon rantapummilookkiin täällä haha :Dd (tosin juoksutrikoot 4evah)
Jotain ton surffityylin vastapainoks ;)
Martsa from the paradise kiittää ja kuittaa! Xx

Kommentit