HBD to me

Saavutin tiistaina huiman 20 vuoden iän. Aamusta asti sateli tasaseen tahtiin kaikkia mahdollisia kanavia pitkin onnitteluviestejä (ja videoita, puheluita, skypettelyjä, äänileikkeitä..). Hirmu isot kiitokset vielä kaikille onnittelijoille. Ootte parhaita!

Synttärijuhlinta sujui rauhallisesti synttäri(tappo)salin ja työjuttujen merkeissä. Olin jo aika varma, että mun aussiperhe oli unohtanut mun synttärit, kun kukaan ei onnitellut mua edes illallispöydässä, vaikka olin koko päivän ajan hienovarasia vinkkejä mun synttäreistä viljellyt. Aloin sitten vähän hämmentyneenä siivoamaan, ja yhtäkkiä koko poppoo ilmestyy laulaen valtavan kakun, korttien ja lahjan kanssa mun eteen! Hah, ne tarkotuksella esitti unohtaneensa :D

Perheeltä ja sukulaisilta oon toistaseks saanut lahjaksi rahaa, mikä oli siis mun oma toive. Turha tänne lähetellä mitään isoja paketteja kun muutenkin tulee olemaan vaikeuksia kaiken Suomeen kuljettamisessa...

Noh, koska nyt tilillä on oli sitten hynää, niin tänään kävin ostamassa itse itselleni synttärilahjan, joka tulee varmasti palvelemaan monen monta vuotta. Tittididii, meitsi teki taas yhdestä pienestä unelmastaan totta ostamalla Macbook Air:in! Mun Apple-perhe kasvaa vaan :)


Kokoero ei oo yhtä suuri kun painoero!
 Täällä Macbookit on parisen sataa euroa halvempia kuin Suomessa kun hinnan kääntää dollareista euroiksi. Nojoo, mun uudessa vauvassa on siis näppäimistö jenkkityyliin, eli ä ja ö puuttuu, ja monet erikoismerkit eri paikoilla mihin tottunut. Löysin kuitenkin tämmösen nettisivun, josta pystyy tilaamaan "kuoret" näppäimistön päälle, joilla kaikki noi merkit sitten pystyy hieman helpommin paikantamaan. Kuoret on vielä siellä jenkeissä, mutta aika helposti tää kirjottaminen silti sujuu -jopa ä ja ö löytyy, kuten ehkä huomaa! En oo ees tajunnut miten vähän sitä tulee loppujen lopuksi vilkuiltua mitä nappuloita sitä kirjoitellessaan painelee.

Huomenna lähdetään juhlistamaan sekä mun että A:n ystävänpäivälle sijoittuvia synttäreitä. Pakataan nimittäin laukut ja lähdetään pitkäksi viikonlopuksi Byron Baylle<3 Ah, kolme päivää paratiisirannoilla ja kaksi yötä hotellissa! Rannalla makoilua, brunan syventämistä, aamulenkkejä biitsillä, surffausta, hyvää seuraa ja rentoa meininkiä... Tuntuu just täydelliseltä tähän väliin!

Aaah... Good times ahead this weekend! (kuva)
Mä irtaannun nyt tästä uudesta rakkaastani ja alotan raivopakkaamisen! Viettäkää rentouttava viikonloppu ja palailen seuraavan kerran tänne varmaan kauheella määrällä kuvia tuolta paratiisista ;)

Kommentit