Aussie zumba

Hihi, onnellinen tyttönen kirjoittelee täällä zumban jälkeen! Oon aina tykännyt siitä, mutta täällä se on vielä ihan toista luokkaa kun Suomen tunnit. Oon aika ahkerasti käynyt ympäri Helsinkiä eri paikoissa zumbailemassa ja oon tullut siihen lopputulokseen, että oikeesti hyvät ohjaajat pystyy laskemaan yhden käden sormin. Täällä en oo kauhean monen ohjaajan tunteja testannut, ja syy siihen on simppeli; oon löytänyt maailman parhaan zumba-koutsin!

Tänään tunnilla vedettiin jotain hiphop-shakeshakeshake -biisiä ja yhtäkkiä se ohjaaja oli käskenyt mut sinne lavalle sen kanssa! Vedin sen biisin siellä ihan täysillä ja nautin niin paljon! Lopuks mulle hurrattiin ja sain valtavat aplodit, haha never in Finland... Ton biisin jälkeen tsekkasin missä mun sykkeet oli. BOOOOM, uus maksimisyke löyty! 209!! Nyt ansaittu lounas ja sit ryntään kauppaan ruokaostoksille. Have a nice day lovelies!<3

Woopwoop!

P.S. Tajusin siellä edessä sheikatessani miten ikävä mulla onkaan omien tuntien ohjaamista. Veikkaan siis, että mun jumppia tullaan näkemään taas tulevaisuudessa. Watch out!

P.P.S. Muokkasin asetuksia niin, että nykyään myös anonyymit pystyy nykyään kommentoimaan mun kirjotuksia, eli ei tarvii olla google-tiliä niin tehdäkseen! ;)

Kommentit

  1. Lähditkö jonkin järjestön kautta au pairiks? Jos lähdit niin minkä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lähin ihan vaa omillani:) Netistä löysin tän perheen. Tarkotus oli eka suunnata jenkkeihin ja sinne on laitonta lähtee jos ei mee järjestön kautta, mut mulla meni niiiin hermo niihin ja totesin et tää on parempi mulle:)

      Poista

Lähetä kommentti