Christmas vibes

Hello!

Eilen kaupassa ollessani taustalla soi joululaulut, ja se jotenkin käynnisti hurjan joulunodotuksen mun päässä :D viime vuonna joulufiiliksiä ei edes ollut, kun olin Vietnamissa ja Thaimaassa biitsillä koko joulun ajan. Ei niitä ehkä täälläkään ois löytynyt ilman sitä tietoa, että pääsen ehkä Suomi-visiitille jouluksi ja uudeksi vuodeksi näkemään perhettä ja kavereita!

Olen pikkuhiljaa paranemaan päin, mutta en vielä ihan tarpeeksi terve treenatakseni. Joulusta innostuneena aloitinkin tänään joululahjaostelut vapaa-ajallani! Jee mitä kaikkea kivaa löysinkään lahjoiksi, ja ostin ehkä jotain pientä myös mulle...;)

New-in: kosmetiikkaa, pari kaulakorua, blingbling-kuoret ipadille ja shortsit ($10!)


Pepsi Max addiction is back

Kaupat tuntuu kilpailevan kovasti siitä, kenellä on näyttävimmät joulukoristeet. Myös osa naapureista on innostunut jouluvaloista ja -koristeista vähän turhankin paljon... Jännityksellä odotan minkälaiseksi valoshowksi koko naapuristo muuttuu joulukuun aikana.




















Mun käsitys joulukuusesta on vähän erilainen
Tän kaupan koristelut on jo vähän ehkä överit...











Kommentit