This is why I enjoy it here

Tänään B, D ja J lähti takaisin kotiin ja fiilikset on vähän haikeat. Ennen kun päästettiin toi perhe pitkälle automatkalleen tehtiin kuitenkin kaikilta kesäleireiltä ja koulusta tuttu juttu, eli kirjotettiin paperille jokaisesta jotain positiivista. Mun paperi näytti tältä:



What I like about Marissa:
"Marissa is energetic and mature. She is happy and delightful and has a very lovely smile that makes you feel better. She is open and listens and talks with you. She is caring and is always keen to help. She is adventurous and has lots of good energy! :)"
"Marrisa is kind, loving and very adventurous and likes to be fit. She makes dinner very good, and when we tell her what we like she makes it someday."
"I also like her for comeing to scary rides with me even upsidedown rolocoasters (roller coasters) like Cyclone. I always whant to be her partna (partner) as well"
"I lic Marissa adoat dowing joging" (I like Marissa about doing jogging)
"Marissa is very daring, adventurous and helpful. She really makes really good grub. She is fit. She always wants to go outside (no brunaa, duh? ;D). She is nice and awesome"

Haha, mua nauratti niin paljon kun luin ton paperin läpi! Laitoin ton mun huoneen seinälle ja täytyy yrittää muistaa vilkuilla tota aina kun tuntuu siltä, ettei jaksais katella enää sekunttiakaan noiden poikien menoa ja meininkiä. Ja ymmärrän, et molemmat mun "omat" pojat on kirjottanu miten tärkee juttu toi "being fit" on mulle, mut hauskaa miten oon ehtinyt tehdä myös tohon viisivuotiaaseen noin ison vaikutuksen lenkille lähtemisellä! Ja tosiaan siis viime viikko on ollut niin kiireinen etten ehtinyt salille kun yhen kerran ja lenkille kaks kertaa... Onneks päivät on ollut kuitenkin tosi aktiivisia, ja yritänkin rauhotella itteeni et on ihan ok välillä vähän höllätä treenien kanssa :)

Tänään muun postin seassa oli KAKSI kirjettä mulle. Toinen oli Suomesta asti, ja sen sisältö oli diabetes-tunnuksella varustettu rannekoru. Ehkä ihan järkevää kantaa mukana jotain, joka voi pelastaa mun hengen hätätapauksen sattuessa. Toisessa kirjeessä oli Australian leimat ja postimerkit, ja hämmensi kovasti kuka mulle täällä laittaa postitse mitään! Sisällä oli käsinkirjotettu kirje ja lähettäjä paljastui yhdeksi kuntosalin työntekijöistä:

"Hey Marissa hope your training is going well and you're achieving the results you want. If you ever need a hand with training, motivation or anything in the gym come see me and I will be happy to help!
P.S. I also put 2 guest passes on your file!"

En tiedä saako kaikki jäsenet samanlaisen kuulakärkikynällä tyylitellyn huomionosoituksen vai oonko tehnyt tohon vaikutuksen! Oli miten oli, musta pidetään aika hyvää huolta täällä :)

Kommentit