I love it

Helloo!


 Uusin rakkauskauppa, jonka kanta-asiakas oon jo<3

Löysin mun kadotetun rakkauden Guessiin jälleen!
 The Aussiest thing I yet have -thongs
"Tänää en kyl osta sit paljoo mitää!" Yeah right?
Tsihi, I gotta say I love it here<3 Ihmiset on super mukavii, luonto on älyttömän upeeta, mun uus sali on hienoin ikinä, perhe jonka luona asustelen on mahtava, mulla on auto käytettävissä 24/7 (ja ilmaset bensat) ja mikä parasta 5min ajomatkan päässä on aivan mielettömän ihana, just rempattu ostoskeskus! Toi sali, jolla käyn sijaitsee kans siellä, joten täl viikol on tullu vähä shoppailtuu (mut ei hätää äiti, mä lupaan rauhottuu viimeistää ens viikolla!) Osa saldosta kuvien muodossa tääl ja about puolet ei :D

Vihdoin alkaa muodostuu jotain arkirutiineja, joiden kautta on paljon helpompi hallita tätä kaaosta. Plus pojat alkaa pikkuhiljaa lopetella tota mun testaamist, ja sen sijaan tekee mitä pyydetään. Autoilu sujuu yllättävän sujuvasti, eikä pankkitilin ja -kortin, tai Australian Kela-korttia vastaavan Medicarenkaa kanssa tullu suurempia ongelmia. Koti-ikävä ei oo ehtiny oikeestaan iskee ollenkaan, paitsi vähän aina sillon kun skypettelee Suomen suuntaan. Säätkin on ollu iha jees, kylmin päivä oli 24 astetta, yleensä sellaset 28 (ja nyt on siis talvi!) Kuukauden päästä tääl alkaa vast biitsikelit ja sillon on sit lähemmäs 40 astetta ilman poikkeuksii... Yay, can't wait!

Kommentit