100 random faktaa minusta

Sain sähköpostiin eräältä lukijalta hauskan haasteen kertoa 100 asiaa itsestäni. Tässä tulee:
1. Valmistuin ylioppilaaksi viime keväänä Töölön Yhteiskoulusta
2. Halusin lähteä vaihto-oppilaaksi lukiosta, mutta jälkikäteen mietittynä onneksi en lähtenyt! Uskon, että saan ulkomailla oleskelustani paljon enemmän irti vähän vanhemmalla iällä :)
3. Lempivärini on pinkki!
4. Lempiaineitani koulussa olivat liikunta, biologia, maantieto ja englanti
5. Lukion jälkeen halusin pitää välivuoden, ja vaikka hainkin kauppikseen, en ollut missään vaiheessa varma siitä haluanko sinne todella
6. Ensi kevään yhteishaussa yritän varmaankin liikuntatieteelliseen (tosin tässä on vielä aikaa muuttaa mieltään)
7. Olen käynyt kaksi eri ryhmäliikunnanohjaajan kurssia, sekä zumba-koulutuksen
8. Rakastan olla ruskettunut!
9. Katson aika paljon tv-sarjoja tietokoneelta. Olen aina koukussa vähintään yhteen sarjaan, jonka ahmin lyhyessä ajassa haha! Tällä hetkellä loopilla menossa Pretty Little Liars, sekä aivot narikkaan hetkinä Keeping Up with the Kardashians. Plus joka viikko uuden jakson ilmestyessä How I Met Your Mother!
10. Perheeseeni kuuluvat vanhempani, sekä kaksi pikkusiskoa (ja varaperheeseeni täällä Australiassa isä ja kaksi pikkuveljeä)
11. Pelkään hämähäkkejä, käärmeitä, haita, pellejä, neuloja ja verta
12. En ole koskaan värjännyt hiuksiani
13. Meri on mielestäni jotain käsittämättömän ihanaa, kaunista ja kiehtovaa, mutta samalla pelottavaakin
14. Australiaan tulo on ollut yksi elämäni parhaimpia päätöksiä
15. Tykkään lukea kirjoja, mutta lukioaikoina se jotenkin vähän jäi
16. Olen harrastanut mm. tanssia (show, latino, dancehall, disco, street funk, hiphop...), pianonsoittoa, ratsastusta, tennistä, telinevoimistelua, partiota, sirkusta ja taitoluistelua
17. Nykyään harrastan kuntosalilla käymistä (väh. 5krt/vko), lenkkeilyä, jumppia ja laskettelua (joka taitaa tänä vuonna jäädä)
18. Rakastan shoppailua yli kaiken
19. Haaveena on löytää täältä Australiasta rikas, komea, lihaksikas ja surffausta harrastava mies ja mennä naimisiin ;)
20. Olen matkustellut ikäisekseni melko paljon: Australia, Thaimaa, Indonesia, Vietnam, USA, Korea, Japani, Kiina, Singapore, Italia, Ranska, Saksa, Itävalta, Ruotsi, Tanska, Kroatia, Tsekki, Kreikka, Espanja, Sveitsi, Portugal, Monaco ja Viro nyt ainakin tultu vierailtua
21. Tykkään meikeistä, hiustenlaittamisesta ym. mutta täällä Ausseissa kaikki tommonen vähän jäänyt...
22. Odotan aika innoissani Suomi-visiittiäni
23. Toisaalta odotan myös tänne palaamista; kuulemma tammikuussa tuskin saadaan yhtäkään päivää, joilloin lämpötila putoaisi alle 35 asteen!
24. En pala helposti (siis auringossa)
25. En vois enää kuvitellakaan omistavani jotain muuta puhelinta kun iphonea
26. Mulla on kahviaddiktio
27. Missä ikinä liikunkin, mulla on mukana kuulokkeet, jotta voin kuunnella musiikkia
28. Muutun tosi kiukkuseksi ja väsyneeksi jos en liiku muutamaan päivään! Kai mulla on jonkunlainen riippuvuus myös urheiluun
29. En tykkää pizzasta
30. Mulla oli yläasteella hammasraudat
31. Syön joka päivä purkista omega 3g-, vitamiinilisä- ja magnesium-tabletit
32. En osaa säästää rahaa
33. Aion opetella säästämään, koska haluan päästä matkustelemaan Australiassa au pair-hommien jälkeen!
34. Tykkään ruuanlaitosta, ja oon mielestäni ihan hyvä kokki
35. Mulla on (1.tyypin = lapsuusiän) diabetes
36. Starbucksin vanilla latte on mun ehdoton lempparikahvi!
37. Aloitin viime kesänä keräämään Starbucksin mukeja kaupungeista ja maista, joissa olen vieraillut
38. Mulla on ripsenpidennykset
39. Haaveilen lottovoitosta (mutta lottoan todella harvoin)
40. Heti herätessäni tsekkaan melkein aina puhelimeni läpi: viestit, whatsappit, insta, facebook jnejne.
41. I've fallen head over heals in for Australia (jos ei oo tullut vielä selväksi)
42. Surffaaminen on ehkä maailmankaikkeuden siistein juttu!
43. Omistan yli 50 iphone-kuoret
44. Luen paljon blogeja
45. Olen mielettömän kiinnostunut terveellisestä ravinnosta ja liikunnasta, ja välillä perhe ja kaverit joutuvatkin jarruttelemaan etten innostu liikaa
46. Opin lukemaan ja kirjoittamaan viisivuotiaana
47. Tykkään lukea julkkisjuoruja (ja kertoa niitä eteenpäin äitille ja Seenalle)
48. Mulla on vasemmassa korvassa kolme korvista ja oikeassa kaksi
49. Rakastan korkokenkiä, mutta niiden käyttäminen on jäänyt tosi vähälle
50. Olen todella itsekriittinen
51. Aina kun puhun puhelimessa liikun! Yleensä kävelen, ja jos istun tai makaan niin heiluttelen vähintäänkin jalkoja tai jotain muuta typerää :D
52. Uusivuosi on mun lempijuhla
53. Nike on mun lempimerkki
54. Haluaisin joskus työskennellä vaatekaupassa
55. En voi nukkua ilman minkäänlaista peittoa tai vilttiä
56. Paras fiilis maailmassa on hyvän treenin jälkeinen euforia
57. Shay Mitchell on varmasti yks maailman kauneimmista ihmisistä (Eva Longorian, Jessica Alban, Audrina Patridgen, Sienna Millerin, Mila Kuniksen, Megan Foxin ja Adriana Liman ohella)
58. Kaikkein kuumin miesnäyttelijä on Channing Tatum. Piste.
59. Victoria's Secret, Hollister, Forever 21, Forever New, Cotton On, Tempt ja ICE sais tulla Suomeen kiitooos<3
60. Vihaan homejuustoa ja vuohenjuustoa, ja kaikkea mikä maistuu vähääkään jommallekummalle!
61. En syö uppopaistettua ruokaa (silloin tällöin teen toki poikkeuksen)
62. Suutun kuulemma aika helposti, mutta toisaalta en osaa olla pitkävihainen
63. Juon joka päivä vähintään 3l vettä
64. Peanut butter on hyvääää
65. Toisaalta alan vähän kyllästyä peanut butteriin...
66. Tykkään tehdä ristikoita!
67. Jätän usein juhlimisen väliin, jotta pääsen seuraavana aamuna salille :D
68. Vihaan imuroimista
69. Tykkään lasten elokuvista (itse ilkimys, disney-leffat...)
70. Olen päivittänyt ipadiini IOS7, mutta iphonessani on edelleen vanha IOS6
71. En ole vieläkään aloittanut pakkaamaan Suomireissua varten (lähtö tosiaan huomenna)
72. Teen aina ja kaikesta listoja paperille, puhelimeeni, tai post it -lapuille
73. Rakastan nukkumista! Varsinkin päikkärit on parhaita
74. Huomaan välillä ajattelevani englanniksi
75. En tykkää ollenkaan kauhuelokuvista
76. Olen mielummin puoli tuntia ajoissa kuin minuutin myöhässä
77. Paras supersankari on Iron Man
78. Rakastan kaatosadetta ja ukkosta! Ja varsinkin lenkkeilyä silloin!!
79. Huomaan liian usein kadehtivani muita
80. Lempikaupunkini ovat tällä hetkellä (Brisbanen ohella) New York ja Singapore
81. Inhoan Jim Carreyta
82. En ole koskaan erikoisemmin välittänyt popcornista. Mun mielestä se on jotenkin tosi mautonta
83. Olen todella riippuvainen puhelimestani
84. Huoneeni seinät ovat vaaleanpunaiset
85. Olen käynyt kaikilla mantereilla lukuunottamatta Afrikkaa ja Etelä-Amerikkaa
86. Haaveissani on päästä käymään ainakin Uudessa-Seelannissa, Malediiveilla, Filippiineillä, Malesiassa, Egyptissä, Etelä-Afrikassa, Argentinassa, Brasiliassa, Meksikossa, Bahamalla, Bora Boralla, Havajilla, Kuubassa, Venäjällä, Dubaissa (eli Arabiemiraateissa siis), Norjassa (kunnolla), Islannissa, Alankomaissa ja Intiassa vielä joskus
87. Haluaisin muuttaa joskus vieläkin pidemmäksi aikaa ulkomaille
88. Tykkään yllätyksistä ja rakastan järjestää yllätyksiä muille!
89. Haluaisin Macbookin kuolemaa tekevän tietokoneeni tilalle
90. Olen kausittain laiska ja todella aikaansaava
91. Vihaan kiirettä
92. Tykkään huomiosta haha
93. Stressasin ennen koko ajan ja kaikesta, mutta täällä olen oppinut vähän relaamaan :)
94. Mulla on kasvoissa kaksi arpea
95. Muutetaan täällä Ausseissa melkein heti mun paluun jälkeen
96. Kuuntelen nykyään melkein kaiken musiikin Spotifyn kautta
97. En pidä linnuista (paitsi papukaijat on ok)
98. Yläasteella halusin värjätä hiukseni mustiksi -onneksi äiti esti!
99. Rakastan aasialaista ruokaa: sushi, thai, chinese, korean, vietnamise, indian...
100. Mulla ei oo koskaan murtunut mikään luu

(Kuvat weheartit)

Kommentit

  1. Ihana blogi sulla! Löysin tän ihan äsköttäin ja ehdinki lukea kaikki postaukset läpi :D Oon tulossa Brisbaneen tän kuun lopussa. Apua jännittää ihan sikana!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! :) haha, tervetuloo ja ei kantsi liikoja stressailla! No worries niiku täälläpäin on tapana sanoo ;)

      Poista

Lähetä kommentti